De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 7 januari 2023

1 week alweer voorbij

 Het nieuwe jaar is inmiddels al weer een week oud. De mannen zijn oudjaarsdag en avond goed doorgekomen. Oudjaarsdag ben ik nog bewust met ze naar het bos geweest voor een lange wandeling zodat ze lekker moe waren. Het werd een extreem natte wandeling, de sluisdeuren gingen vol open en ik had geen droge draad meer aan mijn lijf. De heren maakte het niks uit die namen die vonden het nog niet nat genoeg en namen elke plas onderweg nog mee.

De laatste wandeling van het jaar was een hele natte.

In de avond hadden we geen kind aan ze en ook om 12 uur toen het vuurwerk begon te knallen bleven ze heel rustig. De overgang naar 2023 hebben ze zonder stress doorstaan.

24:00 uur. De pijlen en potten knetteren in de straat maar binnen was er volkomen rust.




James was op de tafel gaan zitten en keek via de tuindeur naar de vuurpijlen die de lucht in vuur en vlam zetten.


De rest van de week vermaakten de heren zich thuis, trainen lag deze week nog stil dus ze hadden echt vakantie. Vandaag was ik thuis en aangezien we morgen onze eerste wedstrijd hebben besloot ik om de mannen mee te nemen voor een extra wandeling, vooral voor Dylan even extra aandacht want hij blijft morgen thuis.

De smile zat weer van oor tot oor.


Andere wandelaars zullen wel raar opkijken van al mijn fratsen. Languit op het zandpad liggen, in de sloot kruipen allemaal om Dylan leuk op de plaat te krijgen




Blij mannetje, wat is dit genieten.



Ik schreef het al, sloot. Inderdaad  ik leg een paar brokjes neer zodat Dylan even snuffelt en lekker kan snoepen, dan trek ik een sprintje duik de droge sloot in en wacht tot hij op mij aan komt rennen. Het resultaat zie je hieronder.



Thuis heeft hij het niet altijd makkelijk tussen de pubers maar deze momenten samen in het veld die zijn goud waard.




we gaan naar huis en ik neem de andere mannen mee. De wind had hun oren ontdekt en liet ze heerlijk wapperen.



Het was een lekker uitwaai rondje. Morgen hebben we onze eerste wedstrijd van dit jaar. De derde wedstrijd van de Team Winter Competitie, we zullen zien wat de mannen er van bakken.

Geen opmerkingen: