De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

woensdag 18 januari 2023

Nieuwe camera, met een blij fotomodel

 Na 10 jaar en vele duizenden foto's was het tijd om afscheid te nemen van mijn Nikon D7000. Vele mooie momenten  heeft hij vast gelegd en zijn waardevolle herinneringen aan prachtige momenten in de afgelopen 10 jaar. Ik hoop aan mijn nieuwe D7500 net zoveel plezier te beleven en opnieuw vele mooie herinneringen vast te kunnen leggen.  Afgelopen zondag had Dylan de eer om als eerste foto model te fungeren. En gezien zijn grote smile vond hij dat echt niet erg.



Blij, blij manneke. Ik heb het al vaker geschreven maar wat geniet Dylan van deze 1 op 1 momenten




Maar net als bij Mango en eerder bij Michael merken we toch dat de jaren bij Dylan ook gaan tellen. Hij rent nog lekker en kan nog hele wandelingen aan maar de oortjes en ogen die worden minder.



Maar als je hem zo ziet stralen dan zou je niet zeggen dat hij toch echt onderweg is naar zijn 15 verjaardag.




Het was drassig, dan maar zwarte poten , hij bleef genieten.




Ik duik de sloot weer in en heb Dylan dan weer op ooghoogte.





De wind onder de oren.



Vriendje.


En de smile.... die bleef maar. 


De eerste indruk van de camera was prima. Is sneller dan de oude, punt van aandacht is de witbalans, zit erg veel wit in de foto's..... of zou het door Dylan zijn vacht komen hihihi

Geen opmerkingen: