De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

woensdag 9 september 2020

1,5 jaar reserve tijd

7 maart 2019,

De nacht die het leven hier in de meute volledig op zijn kop zette. Michael, de stabiel factor hier in de meute was van het een op het andere moment een schim van zichzelf. Zijn hele historie is terug te lezen in dit webblog. Zijn wonderbaarlijke herstel, zijn prachtige hoofdstukken die we mochten toevoegen aan zijn levensverhaal, de komst van zijn kroonprins hier in de meute, zij die elkaar eigenlijk niet zouden ontmoeten werden elkaars beste vrienden.

7 september 2020,

Anderhalf jaar reserve tijd. Wie had dat kunnen dromen. We genieten nog elke dag van ons stralende grijze middelpunt van de meute. Deze avond maakte ik een wandeling samen met Michael en James. De koning en zijn kroonprins. Ik liet het afgelopen anderhalf jaar in mijn gedachten opnieuw voorbij komen terwijl naast mij twee vrienden voor het leven stralen met een grote smile rond hun snoetjes.

Grijze man, we vieren het leven elke dag.


Ze zouden elkaar niet leren kennen.... nu elkaars steun en toeverlaat.


Bijzonder stel samen.



Jij bent mijn baas, ik ben jouw maatje. ……


Kostbare momenten



Het was een prachtige avond, ik liet mijn gedachten gaan....


Hier een linkje naar een paar filmbeelden. Michael op 7 maart 2019 en vandaag, 7 september 2020

1,5 jaar in reserve tijd.

Note:

Ik had dit bericht al in concept klaar staan. Afgelopen nacht heeft  Michael een kleine terug slag heeft gehad. Rond lopen, extreem trillen, zijn bak niet leeg eten en overgeven. Een onrustige nacht voor ons, waarbij we om half 2 ook nog contact gehad hebben met de dierenarts.Vandaag is hij langzaam weer wat aan het opkrabbelen lijkt het, de bak is weer leeg, er is nog nietss weer uitgekomen, poetst zijn maatjes weer en ook zijn blaf is terug. We hopen dat het een eenmalig iets is geweest, een virusje of zo, ook Dylan heeft de afgelopen week een off day gehad.  Zo zie ja maar weer , geniet van elke dag.

Geen opmerkingen: