De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 20 september 2020

Honden weekend

 De meeste weekenden staan hier toch wel in het teken van onze viervoetige vrienden. Nu met de corona zijn we wel vaker thuis omdat er geen wedstrijden zijn in het weekend maar ook dan is er nog genoeg te beleven met de meute. Zo dit weekend ook weer. Uiteraard zijn de dames hier nog te logeren. Dus dikke pret voor allemaal. Gisteren had ik een agility workshop met Elwood. Leuke nieuwe dingen mogen opsteken en heerlijk kunnen samen werken met mijn maatje. Het is echt zijn spelletje geworden. Leuk ook om de reacties van mede lopers tijdens deze workshop te horen over Elwood. Ze moesten eens weten wat voor weg we samen bewandeld hebben om hier te komen. Thuis was het weer genieten van de beide meutes samen. Vanmorgen was ik alweer vroeg aan de wandel. In drie groepen ben ik met ze op stap geweest. Een grijze groep, een groep jeugd en Mango met broer en zus Elwood en Djanis. Vanmiddag nog een agility training gehad met Odin en Donald en verder heerlijk met de honden thuis in de zon gezeten. Hier een foto terugblik op afgelopen weekend.

Het weekend begon met een beaglegroepsfoto Alle 10 op en voor het bankje


Gisteren had ik dus een workshop met Elwood. Eerst een training van anderhalf uur en in de middag nog een training van een uur. Om 8 uur was ik al aanwezig om te helpen met opbouwen van het parcours. Vanaf half negen begonnen we met trainen. Elwood liet leuke dingen zien en we deden ook dingen die we nog niet eerder hadden toegepast. Omdat het redelijk dichtbij was ben ik na de eerst training naar huis gegaan. 



Terwijl ik thuis ben genieten de meiden buiten van de zon, helaas voor de mannen hebben ze het bankje ingepikt.



Rond twaalf vertrekken we weer samen met Elwood. Alinda gaat nu ook mee. We trainen nog een heerlijk uur, kijken nog even naar de andere groep en gaan dan weer terug naar huis. Elwood was behoorlijk moe van de nieuwe dingen die we gedaan hadden. Hij viel dan ook heerlijk in slaap.


Vanmorgen dus 3 keer op stap met de meutes. Eerst met de jeugd. Odin, Donald, Pebbles en James.





En daarna met een hoog grijs gehalte. Dylan, Michael, Domino en Djane.



Grijze veteranen dieseltjes. Als ze een tempo hebben blijven ze maar door marcheren.


En als laatste met Mango Djanis en Elwood. Mango had de lolbroek aan toen ik ze op de foto wou zetten.


Kijk naar de pootjes, Friends.




Thuis neemt Domino het ervan en gaat heerlijk liggen zonnebaden op de strecher.



Met Odin en Donald gaan we nog naar een training. Beide mannen gaan nog steeds met sprongen vooruit.


En als we weer thuis zijn genieten we van de viervoeters die samen heerlijk in de tuin zijn. Ik maak een foto van alle 11 samen. Een bijzonder 11 tal.


Donald en mama Domino samen op de bank in de zon.


James met half zus Pebbles.


Djanis met haar twee kinderen samen.


Een heerlijk weekend met de viervoeters kwam zo weer ten einde. 

Geen opmerkingen: