De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 21 september 2020

Fotomomentje voor de meiden

 Vanmiddag toen ik terug kwam van mijn werk ben ik direct met de 4 dames het veld in gegaan. De lucht was weer strak blauw en het gras wat een paar dagen gelden gemaaid was was nu weer fris groen. Prachtige omstandigheden om de meiden eens 1 voor 1 mooi op de foto te zetten.

Ik nam een draaispit mee en als ik 1 van de meiden even apart nam lagen de andere drie mooi te wachten.

 Als eerste mocht Djane.




Djanis was de tweede.




En dan mijn grote vriendin Domino.





En als laatste Pebbles, de kleine meid lag vol ongeduld te wachten tot ook zij mocht.




En dan alle vier samen.



Het is vanavond de laatste avond dat ze met z'n vieren hier zijn. Morgen komen Petra en Leo weer naar Nederland met Judy en Djoplin. De zes blijven dan nog 1 nachtje bij ons en vertrekken dan woensdag weer naar hun eigen stekkie in Wijdenes.

Wij hebben de afgelopen week genoten van de dames hier in de meute. 11 honden hier in huis, het is dat we het zelf wisten maar anders had je het niet gemerkt. Ze vermaakten zich met elkaar en bijna zonder lawaai. 

Geen opmerkingen: