De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 18 december 2023

De oude baas

 De oude baas... dat kan er momenteel maar 1zijn hier in de meute. Dylan dus. 15 jaar en 9 maanden nu. De ouderdomskwaaltjes komen steeds meer dat wel, maar hij staat nog steeds stralend in het leven. Het zicht in de ogen wordt minder net als de oortjes.  De maag is wat vaker overstuur  en s nachts is hij tegenwoordig erg vroeg wakker. Soms om half 3 dan weer om half vier een volgende nacht om half 6 er is geen peil op te trekken. Even een plas doen en dan los in de kamer, maar dan geeft hij zich niet neer en blijft rond scharrelen en zo nu en dan een blaf. Weer terug in de groep na een plas dat hielp ook niet, dan ging meneer op de trap zitten en volgde zo nu en dan ook een blaf. Zijn avond rondje wat langer maken, zodat hij vermoeider de nacht in ging hielp ook niet. Dus sinds een paar weken slaap ik nu de laatste uurtjes van de nacht vaak beneden op de bank in de kamer. Dylan ligt dan ook op de bank en dan is hij stil. Ik ben nu de rest van het jaar vrij dus er is nu overdag extra tijd voor de mannen. Heerlijk samen aan de wandel en genieten van elkaar zo vlak voor kerst. Vanmorgen was ik alleen met Dylan op stap. Even 1 op 1 met de oude baas. 

1 op 1 dat vind Dylan fantastisch



Trouwe ogen, inmiddels kleuren ze wat lichter door de staar.


ff schudden onder het rennen.


Blij manneke.


Als je goed kijkt zie je dat zijn snoetje wat begint in te vallen, 


Heerlijk jagen op de camera.



Koekje baas ??


Flapperende oren, stralende ogen, een genietende oude baas.




Ik leg wat koekjes op de slootkant, loop dan weg en kruip in de sloot. Dylan komt dan mooi op oog hoogte naar mij toe gerend.



Kostbare momenten samen, we genieten er beide dan ook optimaal van.



Jij en ik, ik en jij.


Turen over de velden, gewoon de momenten samen mee pakken.


Het was genieten samen, als het weer het toelaat zullen de komende dagen nog meer van zulke rondjes volgen, of samen of met de hele meute.


Geen opmerkingen: