De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

dinsdag 5 december 2023

Workshop met Charlie en James

 Afgelopen zondag had Alinda een workshop met Charlie en James. Ik was ook mee als support. De workshop volgen met 1 van de mannen was voor mij nog even not done, te veel bukwerk, en bukken moet ik nog even zoveel mogelijk beperken. James had een les van 2 uur achter elkaar. Het was wel onderdak maar de gure wind maakte het vies koud. We hielden hem zijn jas dan ook aan om wat warmer te blijven. 


James zet zichzelf al vanaf de eerste dag zelf perfect neer. 



Volle aandacht op Alin




Het was koud maar James genoot van 2 uur samenwerken met Alinda.
We gaan even met de beide mannen een rondje plassen en warmen dan even op in de bus.  
Charlie heeft zijn ''pyama' aan om warm te blijven, hij zit even bij ons voorin en ik leg een fleece speeltje op zijn koppie, het was net een hulp pietje zo.


De kleine man heeft een les van een uur. En ook hij houdt zijn jas aan.


Lopen over verschillende ondergronden.



Niet alleen recht erop maar ook scheef erop , draaien en er weer af


De jas gaat uit.


Achterpoten staan laten en dan aandacht vragen zodat hij strekt over de schouder .




Volle aandacht op Alin


Mooie jongen, de zon scheen op zijn zwarte dek.



Heerlijk manneke


Na een uur arbeid was hij ook echt op. Terwijl we naar huis rijden vallen beide heren samen in een diepe slaap achterin de bus. Als we thuis zijn ga ik nog even wandelen met de 4 thuisblijvers.


Als we na onze ronde weer thuis zijn vallen alle heren  in hun mandjes en op de bank heerlijk in een diepe slaap.

Geen opmerkingen: