De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

vrijdag 27 juni 2008

En daar is Max!!

Na een klein voorproefje afgelopen zondag was het gisteren dan eindelijk weer zover. Vriendje Max is er weer voor drie weken. Vanaf het eerste moment dat Max binnen kwam werd hij direkt weer opgenomen in onze roedel. Het was maar goed dat het heerlijk weer was dus ze konden lekker in de tuin elkaar moe maken. Als Max zijn baasjes weg gaan merkt hij het niet eens, zo gaan ze op in hun spel.

Erich, Gerda, Tim en Leonie wij wensen jullie een prettige vakantie toe. En ik zal mijn best doen om de meeste van Max zijn avonturen hier weer te plaatsen. Hier alvast de eerst belevenissen.

"He Mike zullen we die Zweed onze dans eens laten zien."



"Mango let op; Dit is de dans van mij en Michael."



"Okee, Dylan breng jij hem even wat grondbeginselen van onze roedel bij."



"Ja dat had je niet verwacht hé. Ze luisteren hier wel naar die Zweed van je."



"Grrrr dit kunnen wel eens drie zware weken worden. Vorig jaar kon ik Michael wel aan,maar ik had niet verwacht dat hij dit jaar twee hulpjes zou hebben. Vooral die kleine dat is een rakker."



"Het valt me tegen van mijn vriend Michael dat hij kleine Dylan alles laat doen."



"Dat kleine ding deinst ook nergens voor terug. Hij is zo vlug als water."



"He Dylan doe maar net of druk je mij om,anders is het zo sneu voor Max dat hij steeds onderligt."



"En klim nu maar op mijn rug. Misschien trapt hij er in."



Het is wel duidelijk. De jonge heren vermaken zich opperbest. Ben alleen wel bang dat Max een andere taktiek moet toepassen om te winnen.

Geen opmerkingen: