De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 29 december 2012

Genieten van de meute

Elke dag gebeurd er wel iets in de meute, er is geen dag saai met onze heren. Gisteravond waren Elwood en Mango samen heerlijk aan het bekvechten.
 



Even later lag de kleine man heerlijk te slapen naast Michael. Langzamerhand begint Michael zich nu steeds iets meer met de kleine man te bemoeien.


Was het gistermorgen een beetje winters, vanmorgen was het weer heel anders. Geen vorst maar gelukkig ook geen regen.  Alinda was vanmorgen even weg en had Elwood meegenomen. Ik kon me dus even rustig focussen op de andere heren. Ik ga op stap met Mango en Justin en daarna met Michael en Dylan. Tijdens beide rondes heb ik geen camaera mee. Als laatste neem ik Jayson mee. En nu ook de camera. De oude man krijgt zijn jas weer aan en we lopen naar de es. Op de straat loopt Jayson niet zo snel meer dus het duurde een tijdje voordat we de straat uit waren. Eenmaal buiten op de zandpaden gaat het  oude motortje spinnen en loopt de oude baas veel beter.








Heerlijk liep Jayson te stralen.



We verlaten de es en lopen nog een stukje door het bos .


De zon op de achtergrond heeft een bepaalde uitwerking op de foto.


 Via het bos is het nog een klein stukje en we zijn weer thuis. Je merkt nu toch dat de oude man oud wordt, de tong kwam uit zijn bekkie te hangen. Maar ondanks alles werkt zijn neus nog goed. Opeens duikt meneer de bosjes in en komt met een stuk brood in zijn bek er weer uit. Het brood heb ik hem snel afgepakt. Thuis valt alles in een diepe slaap. Ik ga nog wat tuinwerk doen en wacht tot Alinda weer thuis komt.
Met Alinda komt dus ook Elwood weer thuis. Ik had de hoop dat de kleine man moe zou zijn maar helaas, dat was hij dus niet. Er wordt direkt druk gespeelt met zijn vriendjes en als er een hond door de straat loopt helpt Elwood onze beagle buurtwacht ook al mee.

 
Ik ga ook met de kleine man nog naar de es. We oefenen weer wat op commando's. Het was genieten met de kleine man.
 
 
 
Wat doe jij daar baasje??
 
 
Onze held ging op onderzoek uit in de waterplassen.
 

Brrrr, dat was hem toch te koud, snel zorgen dat ik weer op het droge kom.


Vanaf een bult zwarte grond kijkt Elwood nogmaals naar de grote plas. Hier zit ik hoog en droog zie je hem denken.


Mooie jonge man.


1 opmerking:

Sylvia zei

Alweer heerlijke foto's, Tjeerd!

Mango en dat kleintje goed aan elkaar gewaagd ha ha..
Gelukkig begint Micahel al wat bij te draaien, ja zo'n puppengeweld niks voor hem.

Die burenwacht heel herkenbaar, doen mijn meiden ook altijd bij het zijraam...we hebben geen vensterbank helaas.

Jayson je jasje staat je zo goed...al bent je een oudje maar toch goed van je hoor om lekker te gaan lopen..ha ha toch nog een goeie speurneus...!!!