De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 27 juni 2024

De Roder dames op vakantie (Deel 2)

 Ondanks de warmte slapen de heren en dames de hele nacht goed door, Als ik rond 6 uur beneden de hal in stap zitten Beaver en Dijocey al kwispelend voor het trap  hekje, we hoorden  je aankomen baas Tjeerd. Het voeren van de 9 gaat ook in 2 delen. De groete groep in de kamer en Dylan en Elfie in de hal, de oudjes eten minder snel dan de rest en in de hal samen hebben ze alle tijd om hun bak rustig leeg te smikkelen.

Hoi baas Tjeerd, krijgen we een knuffel...... ehm ja hoor, maar eerst van de tafel af.


Eten koken met kijkers, Tja de liefde van een beagle gaat door de maag zeggen ze toch ?


Het blijft prachtig 


Gisteravond was het weer erg warm. Ik besluit in de avond 1 kort rondje te doen met alle 9 tegelijk, uiteraard moest het moment van alle 9 samen buiten op stap ook op de foto, het lukt me toch telkens weer om zulke foto's alleen zonder hulp te maken.


Prachtig samen, de 2 oude rakkers als stralend middelpunt tussen de groep.


Alinda was vandaag vrij, toen ik naar mijn werk ging zaten Elfie en Dylan in de hal te kijken, waar ga je heen baas 



De tafel is toch favoriet bij de dames hahha



En dan vanavond zoek je Elfie  ligt ze heerlijk met Beaver in de mand te slapen.




Geen opmerkingen: