De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zaterdag 1 maart 2008

Een weekje Max

Vriendje Max is weer een weekje bij ons te logeren. Het is dolle pret met de heren. Spelen, rennen, en gek doen. Het is hier 1 grote beagle speeltuin. Elke dag worden de heren verrast op een lekkere boswandeling. Er is alleen 1 klein nadeel. 4 honden aan de riem en dan ook nog foto´s maken is bijna niet mogelijk.
Max is een echte jager. Zijn neus is erg goed ontwikkeld. Het valt mij op dat hij in het bos het wild heel erg snel door heeft. Tijdens 1 van onze wandelingen werd ons pad gekruisd, op tien meter, door een ree. Tja een loei concert was het gevolg. Als ik ze opdat moment niet aan de riem had gehad waren ze er als een haas achteraan gegaan.
Ook modderpoelen en waterplassen waren erg intrek. Het was weer een week heerlijk genieten van vier van deze knapen.Ondanks dat Kevin soms erg slecht loopt heeft hij erg genoten van deze week met Max. Zowel Kevin als Max hadden erg veel plezier in het uitdagen van elkaar. En dan lekker samen een kwartier lang om de tafel rennen. Ook Michael wil dan mee doen. Jayson speelt dan voor toeschouwer en zorgt voor de nodige decibels aan herrie.
Hier onder volgen dan toch nog een aantal foto´s van enkele van onze wandelingen in het mooie bosrijke gebied van Schoonloo.





























Nu ik dit verslag plaats ligt Max uitguput op een stoel naast mij. Zo nu en dan drukt er een natte neus tegen mijn arm aan. Echt van´ wij zijn vriendjes he´.
Volgende week, als wij naar de Crufts in Engeland gaan, zijn de rollen omgedraaid.Dan gaat Michael logeren bij Max.

Geen opmerkingen: