De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 5 mei 2022

Fotoshoot met Fred

 Zoals ik in het vorige blog bericht al schreef had ik gisteren de grote camera mee tijdens de 1 op 1 wandeling met Fred. Ik was van plan om een aantal mooie foto's van hem alleen te maken. Hieronder een aantal plaatjes van Fred als afsluiter van zijn vakantie week bij ons en de meute.

Ik zeg vaak, de natuur is mijn studio, foto's van de honden probeer ik dan ook vaak op plekken te maken met net iets extra's. Met Fred zocht ik de ontluikende bloesem op.

We kwamen een meidoorn tegen met bloesem tot op de grond




Onder een bloeiende brem met tussen het geel door de blauwe lucht.





Het enige groene weiland op de es met nog een paar paardenbloemen.








Tussen de honderden madeliefjes.


Vandaag was dan zijn laatste vakantie dag hier. Vanmorgen zat Fred al heerlijk op het bankje in de zon.


en al snel had hij goed gezeldschap.


Vanmiddag een laatste groepsfoto met zijn nieuwe vriendjes.


Rond vijf uur is Fred weer opgehaald, het was mooi om te zien hoe happy hij was om zijn baasjes weer te zien en heerlijk met hun kon knuffelen. Als tijdelijke oppas ben je blij als de jouw toevertrouwde hond een mooie tijd heeft maar je bent ook blij als je weer ziet hoe blij en vrolijk ze reageren op hun eigen familie.

Geen opmerkingen: