De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

dinsdag 17 oktober 2023

Meute update

 Drukke tijden voor de meute en baasjes, de dagen worden korter en er moet nog veel gebeuren. De meute vermaakt zich prima. veel wandelen, ravotten en slapen. Hier een kleine fotodump van de afgelopen weken na de vakantie.

Charlie heeft de eerste wolf in Drenthe vermoord.


En ook al ben je 11, nog steeds is Elwood gek op de speeltjes in huis.


Dylan heeft even een paar mindere dagen gehad, maagje van streek, spugen en dun op de ontlasting.


Maar de meute was er voor hem en na een paar dagen was de oude baas weer helemaal opgeknapt.


Groepsfoto's maakte ik weer in grote aantallen.


He baas, ik ook gevulde koek ??


Samen met James op stap nadat wij een dag op wedstrijd waren geweest met de andere mannen,


De meute , Charlie zit er al helemaal tussen alsof hij er altijd bij is geweest.


Sinds eind vorige week loop ik nu met de hele groep.  Het was vaak nog dat Charlie met 1 of 2 meeliep maar nu dus met allemaal op de ronde.



En de rondes worden voor hem nu ook steeds wat langer, een rondje bos kan hij nu ook aan, dus de Justin stobbe zit nu ook weer in onze ronde.


Afgelopen weekend hadden we buurhond Bhodi een paar dagen te logeren. Bhodi en Charlie gingen meestal samen aan de wandel.



Charlie reageert heel erg op geluidjes, daar maak ik dan ook graag misbruik van tijdens het maken van foto's.


In tegenstelling tot onze eigen heren kijkt Bhodi het liefst weg van de camera, de keren dat ik hem dus recht in de lens heb zijn vaak meer toevalstreffers.


En Dylan ook even mee met de ronde.


De andere vier gingen samen.


Een groepsfoto samen met Bhodi.


Maandag ging Bhodi weer naar huis en ging ik s avonds weer met  6 samen op stap.

Ik maakte hier een hele serie maar er was steeds wel 1 die niet in de lens keek, kijken ze allemaal zie ik later dat Dylan zijn handelsmerk gebruikt voor deze groepsfoto, de tong haha.


En ook vanavond na het werk was het nog heerlijk wandelweer.



Samen genieten van de laatste zonnestralen van de dag.

De dagen worden korter, dat merk je nu echt, ook is de temperatuur behoorlijk gezakt, de herfst komt er nu echt aan. Komende weken, en dan vooral de weekenden worden weer drukke tijden . Er staan weer een hele serie agility wedstrijden in de planning, de laatsten van dit jaar, we gaan er nog even vol tegen aan.

Geen opmerkingen: