De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 29 augustus 2013

26 augustus De meute is moe

Het intensieve programma eist zijn tol, de meute is moe. Je merkt echt aan de heren dat ze op hun laatste pootjes lopen. De afgelopen twee weken waren natuurlijk ook zwaar voor hun, elke dag lange wandelingen door een heuvelachtige omgeving, veel nieuwe indrukken en uiteraard alle drukte op de camping waar ze ook van alles van mee krijgen. We besluiten om de laatste dagen op de camping de heren wat extra rust te geven. Ik neem ze nog wel mee het bos in maar het zijn geen wandelingen meer van uren achter elkaar. Had ik gisteren Djanis geprobeerd mooi op de foto te krijgen vandaag neem ik wat extra tijd om ook Elwood er mooi op te krijgen.

We wandelen naar de zelfde boomstronk waar Djanis gisteren ook op zat. Elwood gaat zitten en ik zet hem op de plaat.


Mooie jonge man.


Rare geluidjes maken heeft altijd zijn uitwerking, hoe scheef kan je kop gaan.


Starend in de lucht.


We lopen verder naar het heide veld en ook daar probeer ik Elwood mooi op de plaat te krijgen. zijn concentratie vermogen is heel kort dus alles wat rond fladdert vind hij veel interessanter dan stil zitten. Ik moest aardig wat geduld hebben om hem er redelijk op te krijgen.



De bloeiende hei geeft nu een fantastische achtergrond.


Truusje ongeduld, koppie blijft geen 2 minuten stil.


De rest van de heren rusten lekker uit bij de tent. Tegen de avond ga ik weer op pad met de heren. Eerst met Dylan, Justin en Michael. De drie rakkers samen op de heide.


We wandelen heerlijk door de bossen, op een plek valt de zon precies tussen de bladeren door op de bodem, het is het enigste stukje waar hij valt. Ik zet de drie heren op een rijtje en we genieten van de laatste zon.


Met Mango en Elwood loop ik later ook nog een ronde, de zon is inmiddels weg en samen met beide heren ga ik aan de rand van een stukje kaalkap zitten wachten op wild. Beide heren hebben hun ogen goed open e niets ontkomt aan hun blik, let vooral op Mango zijn houding.


Heerlijk genieten.



Met het invallen van de schemering lopen we terug naar de camping. Een heerlijke rustige dag kwam ten einde.

In de tent ben ik nog wat bezig met de foto's. Een collage van broer en zus, wat lijken ze op elkaar.



1 opmerking:

Postma drachten zei

Jullie weten het niet,maar wij zijn stiekem met jullie mee geweest!En hebben genoten van alle avonturen en foto,s!Dus toch ook even weggeweest,gr hans en sjoukje