De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

woensdag 21 augustus 2013

Vakantie 17 t/m 18 augustus


Dit was de lucht gisteravond, het leek of kwam er zwaar weer maar het viel gelukkig mee.
 
 
Zaterdag 17 augustus
 
Vakantie... relaxen.... dingen doen zonder tijdsdruk.... genieten. We hebben ons voorgenomen om deze vakantie redelijk rustig aan te doen, dit mede omdat Alinda nog niet helemaal hersteld is. Vanaf de camping zijn genoeg wandel mogelijkheden dus ik vermaak me wel met de heren als Alinda heerlijk bij de tent aan het uitrusten is. Ik neem de heren steeds in twee groepjes mee. Mango en Elwood samen en Justin, Dylan en Michael samen. De mannen vinden het super.

We wandelen heerlijk door de bossen, ik maak graag gebruik van elementen in het bos voor de foto's. Een stronk van een afgezaagde boom is dik genoeg om alle drie heren tegelijk er op te zetten.


Drie bandieten op een stronkje.


Als je leeft in een meute dan moet je zorgen dat de neus van alle meute leden wel de zelfde kant opstaat.


Michael geniet met volle teugen, je merkt dat hij wat ouder en wijzer is. Kan s avonds heerlijk los in de tent met de deur open. Doet ons denken aan de campingtijd met Kevin en Jayson, die konden ook heerlijk los in de tent.


Mooie slingerpaden dwars over de Veluwe.


Als ik terug kom bij de tent zitten er al twee vol ongeduld  te wachten. Ook met hun maak ik weer een ronde door de bossen. Bij de stronk mogen ook zij even poseren.


Elwood kruipt weer bij Mango tussen de benen. Bedoelen ze dit nu met een onderkruipsel??


Mini en Maxi. Wat een mooi stel zo samen.



                                                        Zondag 18 augustus

Een echte rustdag, ik ga met Elwood al vroeg even alleen het bos in. Even de kleine man alle aandacht geven en zien of hij zonder zijn grote vriend ook zo graag spoor zoekt. Nou dat doet ie dus. Een genot om te zien.


De andere heren gaan ook weer mee en ik laat de camera ditmaal bij de tent.  Na de wandeling vallen alle heren in een diepe slaap. Mango trekt het kleedje onder Elwood weg tja en wat doe je dan als je niet op de grond wil gaan liggen. Je kruipt gewoon boven op je maatje.


We relaxen allemaal en genieten van het mooie weer. De avond begint langzaam in te vallen de maan is inmiddels weer vol.

1 opmerking:

Sjoukje zei

Mooi Tjeerd,genieten!