De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 11 augustus 2013

Bo zijn tijd in de meute zit er bijna op

Morgen is het voor Bo alweer de laatste dag bij ons in de meute. 14 dagen heeft hij zich keurig gedragen tussen onze heren. Heel veel spelen met al zijn vriendjes en samen met Elwood veel rennen en gek doen buiten op de es. Vanmorgen was het weer tijd voor de heren om zich lekker uit te leven eerst met mango een ronde gedaan en daarna met Elwood en Bo. De spijkerbroek flos ging ook weer mee en beide heren hebben zich heerlijk uitgeleefd.

Bo had het weer druk met het terug brengen van de flos. Elwoood is heerlijk aan het snuffelen op de achtergrond


Gevangen


De lijf spreuk van de meute, Every day is a happy day. Loop elke dag met een lach net zo als de oude baas dat deed. Bo heeft dat in zijn oren geknoopt en ook hij loopt met een smile door veld. Zijn roze lappie hangt heerlijk uit zijn bekkie.


Vrolijk manneke


Smile !!


En Elwood, ik noem hem vaak Big smile Junior, altijd die vrolijke grijns rond zijn bek.

 
Joeppieeeeee
 
 
Elwood in de achtervolging op Bo die bijna de camera in duikt.
 

En daar gaan beide mannen weer. Rennen en achter de flos aan.


Hebbes


Mooie jonge man, Ik zie in zijn koppie veel van zijn moeder, ons vriendinnetje Domino.


Woeste Bo besluipt zijn prooi.


Kleine vriend, nou ja klein is Elwood inmiddels al niet meer.


Bo is gek op het flos gooien en is constant met de flos in de weer. Elwood probeert hem hier aftepakken.


Ik pak hem van je af.


Ja Bo, je vakantie zit er bijna op. We hebben genoten van je aanwezigheid.


Pas op laagvliegende pluizenbol


Het tongetje hangt bij de heren ver naar buiten, maar beide mannen hebben genoten.


 
Ik lijn beide mannen weer aan en maak de ronde af. In mijn ooghoek zie ik twee hazen spelen op het land tegen het maïsveld. Ik weet dus dat ik met mijn volgende ronde twee heren niet los kan laten.  
Michael, Dylan en Justin zitten al vol ongeduld te wachten op hun ronde. Michael mag wel los van de lijn maar de andere twee blijven aan de lijn.
 
Hahaha denkt Michael ik mag ietsje meer van het baasje.
 

Altijd vrolijk


Mooie man, nog steeds mooi in conditie. Hij zou zo de showring weer in kunnen.


 Flaporen in de lucht.


Justin en Dylan mochten niet los. Ik weet dat als ze de geur van de haas in de neus krijgen hun oren op slot gaan. In de maisvelden ben ik ze dan zo uit het oog verloren. Beide mannen moesten toch nog even op de foto samen met Michael. Drie van de vier Muskoka mannen van de Borkse meute.

 
Thuis nemen de heren het er lekker van. De rest van de middag is het slapen, spelen en slapen. Dylan ligt heerlijk in de vensterbank terwijl Elwood een trede lager ligt op de poef.
 

Nieuwschierig aagje. Hoe lang kun je worden als je wilt zien wat er in de straat gebeurd.


Buurt prefentie. Alarm in werking als er iets voor het huis langsloopt.


Ja Bo neem het er nog maar even van vanaf morgen is het uit met de pret.

 

Geen opmerkingen: