De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 5 augustus 2013

Bo en Elwood spelen op het Jaysonpad

Gistermorgen heerlijk met alle heren apart aan de wandel geweest. Elwood en Bo gingen wel samen mee. De flos nam ik ook mee en samen met beide jongen heren liep ik naar het lange zandpad over de es. Ik noem het vaak het Jaysonpad dit omdat ik hier uren met de oude man heb door gebracht. Ik ben benieuwd of Bo ook van apporteren houd. Ik gooi de flos weg en beide heren gaan er als een gek achteraan. Bo heeft de flos eerder dan Elwood en brengt hem keurig terug bij mij. Ik blijf gooien en het is net of heeft Elwood door dat Bo het leuk vind, hij bemoeid zich er niet meer mee. Bo kan zich heerlijk uitleven.

Bo bracht de flos keurig terug.


Elwood doet nog een poging.


Bo is hem steeds te snel af.


Bo genoot met volle teugen.
 

Maar Elwood geeft het toch niet zomaar op en ja hoor daar heeft hij de flos.


 
Weer een worp en Bo duikt er boven op.
 

Genieten.


Twee maatjes samen op het lange zandpad.


Wat zie je daar Bo ??


Elwood even in een moment voor hem zelf, lekker rennen.


De camera gaat met Justin en Dylan niet mee, met Michael zijn ronde weer wel. Michael zit lekker in zijn vel en laat dat ook blijken.


Altijd lachen, de smile is doorgegeven aan alle heren hier in de meute.


Joeppieeeee,


Pfff, komt daar opeens een wild dier uit het lange gras.


Vrolijke flierefluiter.

 
De rest van de middag liggen de heren lekker in de tuin te genieten van het mooie weer.
 
Elwood en Justin
 

Dylan en Mango


Bo zoekt de schaduw op van de planten.


Elwood


Elwood en Dylan


Maar je ziet Elwood hier denken, deze rust is van korte duur, wat zal ik nu weer eens gaan uitspoken.

 

1 opmerking:

Sylvia zei

Da's weer heerlijk genieten van je foto's!

Michael heeft duidelijk een hele grote Smile!

Bo heeft zo te zien heel erg naar zijn zin bij jullie!