De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 5 juli 2007

Dacht dat ik hier vakantie had, nu moet ik werken!!

Grrrrr... Ik (Max) dacht dat ik hier een leuke vakantie zou hebben. Lekker 3 weken niets doen, lekker spelen, rennen, gek doen en ga zo maar door. DUS NIET!!. Er is vandaag een complot tegen mij opgezet en wel het volgende. Kevin Jay en Mike hebben hier een eigen beagle alarm systeem. Als er een hond langs loopt dan gaan ze heel hard blaffen. Ze hebben dan ook uitkijkposten op een stoel en poef. Hier ga je op staan en als er iets langs loopt waarschuw je de rest. Nu willen ze niet eerder weer met mij spelen dan dat ik ook mijn positie in dit alarm systeem in neem. Tja als ik weer wil spelen dan zal het wel moeten. Grr werken in je vakantie.



Hier krijg ik uitleg van Mike en Jayson hoe het alarm systeem werkt.

























Omdat ze nog niet wisten of ik het helemaal snapte bleef Mike eerst even bij mij in de buurt. Zo nu en dan ging hij even zitten zo dat ik dus alleen moest opletten. Geloof dat ze vonden dat ik goed mijn best deed, dus even later mocht ik het alleen proberen.










Oke vrienden ga maar slapen Ik bewaak de stelling hier wel en als er wat is horen jullie het wel. Eigenlijk valt dit werk ook nog wel mee. Maar goed ik ga wel mijn best doen want ik wil eigenlijk ook wel weer lekker spelen.














Een lebber van wachtmeester eerste klas Max

1 opmerking:

Anoniem zei

Geweldig dat op uitkijk staan ,onze Bob is ook zo nieuwsgierig!
SJ.