De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

donderdag 12 juli 2007

Voor mijn echte baasjes (geschreven door Max)

Hallo echte baasjes
Hier een persoonlijk berichtje van jullie kleine Max. Ik doe dit stiekem. Baas had zijn computer nog aanstaan en ik had al een paar keer goed zitten kijken hoe hij dat deed.
Hoe is het met jullie,hebben jullie het leuk daar. Ik vermaak mij hier super best.
Soms ben ik wel eens een klein beetje stout. Maar dat vinden ze hier gelukkig niet zo heel erg. Ik speel heel veel met mijn beagle broers. Gelukkig zet baasje vaak iets op deze site, kunnen jullie zien wat ik hier allemaal meemaak. Ik vind Mike super lief, denk wel dat ik hem straks ga missen hoor.Door al ons spelen ben ik 's avonds vaak wel erg moe hoor. Ik slaap dan ook erg lekker.Ik heb hier wel geleerd om heel snel mijn bak leeg te eten. Als ik iets laat staan is er altijd wel weer iemand die dat wil hebben. Kan dus niets bewaren voor een later tijdstip. Morgen ben ik jarig, Mike zei al tegen mij dat ik dan een echte beagle-traktatie krijg. Want die had hij ook gehad. O jee ik hoor de baas weer aankomen ik ga vlug afsluiten hoor. Doei veel plezier nog en tot de volgende keer.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoera; onze Max is 1 jaar! Vanuit een zonnig Koh Samui een hele dikke poot van je familie! leonie geeft je een hele dikke knuffel, Tim een stevige hug, vrouwtje een lieve aai en van baasje een stevige klop op je nog jonge schouder. je gaat lekker te keer bij Kevin, Jason en Mike: gedraag je wel een beetje joh, we willen ons niet schamen! Ook al ben je nu een jaar, je bent nog lang niet oud en wijs zoals je beide huisgenoten K&J: neem een voorbeeld aan deze ervaren heren: wees beheerst en beleefd, een heer van stand(ahum). Heb je nog om het gebak gedacht? En vergeet je de drie musketiers niet? We hebben je duidelijk gezegd wat je op je verjaardag moet doen: hopelijk niet vergeten! We hadden je graag een email gestuurd maar dat lukt helaas niet: baasje doet iets verkeerd blijkbaar: houd je tegoed. Natuurlijk krijg je van ons ook een cadeautje, nee, nee, we verklappen nog niet wat! We wensen je een hele fijne dag (dat zal wel lukken) en zien elkaar gauw! Groeten aan de beestenbende!

groet en dikke poot,

Leonie & Tim
Gerda & Erich