De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

zondag 8 juli 2007

Foei Max!!!!!!!!!!!!!!!

Ojee nu ben ik stout geweest geloof ik. Dit vond mijn oppasbaas niet zo leuk. Ik zal jullie vertellen wat er is gebeurd.

Het was vanmorgen vroeg hier al weer speeltijd dus we zijn om half 8 al lekker in de tuin aan het stoeien gegaan. Nu is mijn oppasbaas een echte tuingek. Dus hij is heel wijs op zijn bloemborders. Om nu te zorgen dat mijn 'broers' niet in de border komen heeft hij er een houten hekje langs staan. Hebben jullie vast wel eens gezien op eerdere foto's. Nu was baasje vanmorgen dus even bezig achter dat hek tussen de planten. Ik was met broer Jay en Mike lekker aan het dollen, dus baas lette verder niet op ons. Op een gegeven moment zeg ik tegen mijn maatjes, "let op ik ga baasje verrassen". "Niet doen", zeggen ze nog, "dat waardeerd ie echt niet hoor". Maar ja ik ben een echte beagle of zoals de mensen hier wel eens zeggen een hond zonder oren. Dus ik luister niet naar ze. Ik neem een aanloop en spring over het hekje en zit lekker tussen de planten. Baasje had het nog niet gemerkt. Hihihihi. Maar ja Mike wou een wit voetje halen bij baas, dus die gaat enorm hard staan blaffen. "Verklikker, dacht dat we vriendjes waren!!!" Op dat moment kijkt baasje om en ziet hun bij het hekje staan. "Hé waar is Max !!" Ojee ik hoor mijn naam op een iets minder vriendelijke toon als anders, denk dat ik mij maar niet laat zien. Maar baasje heeft goeie ogen en ziet mijn witte kwispel staart al tussen de blauwe bloemen. "MAX" roept ie nog een keer. Ojee hij is echt kwaad. Ik ga maar niet naar hem toe. Dan komt ie naar mij toe, maar ik laat me niet pakken hoor. Wow, das leuk zigzag tussen de planten door. Dit had ik beter niet kunnen doen nu werd baas pas echt kwaad. Ben toen toch maar naar hem toe gelopen en heel lief proberen te kijken (daar ben ik heel goed in) misschien helpt het. Tja dan kun je als baas niet meer boos zijn dacht ik. Kreeg toch een klein knijpje in mijn oor en een waarschuwing dat het niet weer mocht. Baas tilt mij over het hekje en Mike staat mij uittelachen. Wacht maar dacht ik, ik zal laten zien dat ik niet zo gauw opgeef. We gaan weer rennen en weet je wat, jump, weer over het hekje. Nu kwam baas op zijn sokken achter mij aan. Hij was net weer naar binnen gegaan dus had zijn schoenen al weer uit. Nu had hij mij gauw te pakken en tja toen was de pret, voor even, echt uit hoor. We zijn naar binnen gegaan en de deur ging dicht. Zal wel niet zo lang duren want baasje gaat straks het gras nog maaien, geloof ik, want er komt visite. Beppe koekje komt zeggen mijn broers. Wie dat nu weer is weet ik niet maar het schijnt wel leuk te zijn.


Een lebber van Tuinmax

Geen opmerkingen: