De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

maandag 16 juli 2007

Op fietse

"Wie dot my wat
Wie dot my wat vandage
'k heb de banden vol met wind
nee ik heb ja niks te klagen". (skik)

Vanmiddag besloot baasje om maar eens een eindje met ons te gaan fietsen. Achter op de fietsen zitten hier speciale manden voor de honden. Dus ook ik (Max) mocht mee op de fiets. Ik vond het best wel spannend. Baasje deed mij een ander tuigje aan. En tilde mij in de fietsmand. Hier werd ik vastgezet aan twee stukjes touw. Ik kon zitten en staan maar er niet uitvallen.



Toen baas zeker wist dat ik goed vast zat begon hij te fietsen. In het begin zat ik nog een beetje te wiebelen. Maar al snel had ik mijn evenwicht gevonden. Ik ging al met mijn hoofd naast het mandje hangen om te kijken waar we heen gingen. Ook kreeg ik op die manier de wind lekker om mijn toet.










Nadat we een stukje hadden gereden kwamen we weer terug bij huis. Ik zat helemaal happy achterop de fiets. Dit is leuk man. Ondertussen zaten Kevin Jayson en Michael achter het raam naar ons te kijken.









Na dit ritje ging baasje naar de garage. Hier haalde hij een soort kar uit. De beaglecaravan noemen ze dat ding. Dit voorwerp, op wielen, deden ze achter de fiets en toen haalden ze Mike ook uit huis. Samen mochten we er toen in gaan zitten.



Na alles uitgebreid te hebben bekeken. Mocht ik van de baas weer achter op, in het mandje. Mike bleef lekker in de kar zitten. Zo zijn we toen weer een stuk gaan fietsen.










Ik vond het wel luxe hoor om zo vervoerd te worden. Zou wel eens willen weten wat alle mensen dachten die ons zo voorbij zagen komen. hihihihihi.























Max en Mike

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste beestenbende,

De Thaise feestballonnen hebben hun werk dus goed gedaan: naast UFO meldingen in Groningen nu dus al aliens In Westerbork! We begrijpen dat we dus weer voor onze Max moeten investeren: een speciale hondenmand zodat meneer rustig uitkijkend een tochtje rond de blauwe stad kan gaan maken. Overigens zijn ook wij fan van Lowies (?) c.s.
Zonder Max, Mike, Jason en Kevin jaloers te willen maken: ook hier in Thailand zijn vele honden: zo hebben we bij ons huisje een soort knot wol met de typisch thaise naam 'Kiki' en verder hebben twee nederlanders hier met een eigen zaakje een lokaal pupje geadopteerd: had geen naam: hebben we maar 'Puck' gedoopt. Foto's volgen bij thuiskomst...

groet en dikke poot aan alle bewoners van pension 'Beestenboel'

Unknown zei

Mag ik vragen welke fietsmand jullie gebruiken. Ik zou het fijn vinden als Chica -beagle teef, 2 jaar- met me mee zou kunnen. Kunnen we eens in ander gebied wandelen