De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

vrijdag 13 juli 2007

Een geslaagde verjaardag

Phoe, phoe dat was me het dagje wel hoor vandaag.
Vanmorgen vroeg heeft baasje mij uitgebreid geknuffeld voor mijn verjaardag. Ik ben met vrouwtje en Mike in de beagle mobiel weggeweest. We gingen naar vrouwtje haar andere hobby, de paarden. Whow wat zijn dat grote beesten, ik vond het wel erg leuk en interressant.. Ik zat ondertussen met smart te wachten op mijn kado's. Maar helaas ik moest wachten tot baas weer thuis was. Toen baas er weer was was ik helemaal joepie. Kado,kado blafte ik. En ja hoor daar kwam wat.



Samen met Mike keek ik naar een vierkant pakje. Hee is dat alles "wat moet ik daar mee". Mike wist ook niet wat het was. Ik mocht het niet eerder open maken dan als ik weer thuis ben. Anders werden Kevin en Jayson jaloers. Maar ik rook ook nog een geurtje ,dus waarschijnlijk kreeg ik nog meer.







Whow een kauwbot. Vrouwtje kreeg van mij een poot en ik werd hartelijk gefeliciteerd met mijn verjaardag.Ja ja schiet nu maar op dacht ik . Ik wil kauwen op mijn lekkere bot. Ook voor mijn broers was er zo'n heerlijk bot.














Zo dat smaakt lekker. Het is een lekker groot bot,hier kan ik me wel een aantal dagen mee vermaken.





Een lebber van feestvarken Max

Geen opmerkingen: