De bende van Bork is klaar voor nieuwe avonturen .

vrijdag 9 augustus 2024

Vakantie in Wales 2024 (deel 13. 31 Juli)

 31-7

Koud, warm koud warm, draaien hoesten, draaien, halverwege de nacht verhuis ik naar de logeerkamer, Warm koud warm koud, ik slaap bijna niet en als ik  s morgens van bed kom voel ik me zo slap als een dweil en een hele zere keel Ik ben even beneden en ga dan weer terug mijn bed in....... ziek, ik ben het nooit en dan nu op vakantie pats !

Ik val in slaap en heb niet door dat Alin en Nicole naar de apotheek rijden om een vracht medicatie te halen om me er zo snel mogelijk door heen te trekken. In de loop van de ochtend kom ik weer naar beneden. Ik krijg een hand vol pillen van Alin, innemen en spoelen. Hoestdrank voor de keel erbij en een neusspray om de neus los te krijgen. Ik ga liggen op de bank en kom er eigenlijk ook niet meer vanaf, ondertussen blijf ik medicatie innemen. Joris en Nicole gaan samen op stap met Casper en Alin blijft bij mij. In de loop van de middag voel ik me steeds een stukje fitter worden, maar ben er nog niet. Het avond eten smaakt me wel en na het eten ben ik zelfs zo ver dat ik mee wil naar het veld met de honden.

Een beter medicijn is er niet.



Blije bekkies overal



Elwood had de race schoenen aan. Hier met Charlie.


Met Casper.



Met Charlie en Casper.



James was ook actief



En zelfs Dylan ging nog aan het rennen.




Ik zat op de grond, voelde me nog niet helemaal honderd, maar genoot van de blije koppies om me heen.



Casper vond een dikke tak.


Pas op James.




En hij had er een lol mee.



Elwood ondertussen was nog steeds aan het rennen.


Donald en Charlie.


En dan Elwood en Donald achter Charlie aan.






De mannen hadden weer genoten, we gaan weer naar binnen. Alles valt weer diep in slaap. Ik had verwacht dat ik nu weer wat een terug slag zou krijgen maar die bleef weg. Voor het slapen gaan neem ik nog wel weer een hand vol medicatie. Hopelijk volgt er een goede nacht en ben ik er morgen weer gewoon.

Geen opmerkingen: